Wednesday 10 July 2013

..Malaysia Boleh!

ko tengok..ko tengok...satu hari bp banyak post aku nak hantar..kate semangat kan..kate nak jadi blogger kental cam bikers kental...haha..

 
nak share gambar anak aku yang berjaya msk dlm D besar..
 
 
 yey..saya hebat..muat masuk dlm D besar..hehehehe...
 
 
Nampak x sebelah lagi tangan da msk dlm D besar..

 
dan akhirnya cuak disitu bila x boleh keluar dr D besar...
 
control senyum..datang dekat ummi muka kesian minta tolong kuar dr D besar...


terenang2 anak aku..ummi dia bukan nak tlg,lagi bantai gelak ader tgk anak kandung berpusing2 nak kuar dr D besar...kuang2...
 

ceis..ummi tahan guna kaki je..hampeh sungguh..

 
hikhikhik...

waa....



'akhirnya si kecik caca berjaya keluar dr D  besar..tp gambar x amik..sbb da nangis terlalak2...tapi ape kaitan kisah ni ngan kisah aku...hahaha..confius ko kan..aku nak pinjam semangat y ditunjukkan oleh si cecik caca ni..punyala lama dia terenang-renanag,bbrp kali terduduk tersungkur tp akhirnya bjaya keluar SENDIRI weh dr D besar...dalam terlalak2 tu bjaya jgk dia melepaskan diri..tu budak cecik tu..yg blm setahun umonya..kalu ko yang da baligh cukup umo ni blm cuba da give up..malu r dekat caca oiii...inspirasi nak menang wall makeover by na weyyhh....ko hado...haha

No comments:

Post a Comment