Wednesday 10 July 2013

jeng jeng jeng

ha...ni la sebab utama kenapa aku gigih buat blog nih...slps study dan mencuba sampai migraine la..akhirnya tercipta la blog ini secara rasminya....jeng jeng jeng....
-
-
-
-
-
-
-
Saya sedang mencari 3 buah rumah untuk di makeover secara percuma, anyone? ;)
 
 
ngeh ngeh ngeh...pitam x ko rasa..aku mmg serius nak join ni..siap tulis komen kat blog nadia bgtau betapa aku nk join tp aku xde blog..jgn x caya,aku taip ada dlm 50patah perkataan kenapa aku nak join this contest..tp akhirnya x jadi post sbb aku rase x guna nak merayu, menagih simpati bagai pd org y da tentu2 confirm x kenal aku..kang x pasal2 nadia ingat aku ngah psiko dia (wpun mmg itula tujuannya...hahaha sadis)..so untuk bersaing secara adil da saksama, dan aku percaya klu da rezeki,x kemana..ewwah..aku gigih la buat blog ni..da hasilnya tada....aku da ada blog kan...syabas!..yey...da buleh msk fb wall make over by na dan pilih design y nak menang tu..hakhakhak..haish
 
 

No comments:

Post a Comment